Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

Δύο νέες απώλειες για την δημοτική παράταξη του Νίκου Σαράντη

Δύο νέες απώλειες για την παράταξη του Νίκου Σαράντη με τις αποχωρήσεις δύο σημαντικών στελεχών.
Αρχικά έχουν αποχωρήσει εδώ και μερικούς μήνες οι αντιδήμαρχοι Σταύρος Τσίρμπας και Σωτήρης Καμαρινόπουλος, οι οποίοι είχαν πρωτεύσει σε σταυρούς στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές. Μάλιστα πριν μερικές εβδομάδες ίδρυσαν τις δικές τους δημοτικές παρατάξεις και θα διεκδικήσουν την δημαρχία Αγίων Αναργύρων - Καματερού.
Τώρα η δημοτική παράταξη του Νίκου Σαράντη έχει άλλα δύο νέα πλήγματα.
Συγκεκριμένα αντιδήμαρχος Γιάννης Ελαιοτριβάρης και στενός συνεργάτης του Νίκου Σαράντη, ανακοίνωσε ότι κατεβαίνει υποψήφιος δήμαρχος Κύμης-Αλιβερίου. Με μία λιτή ανακοίνωση στην οποία εξηγεί τους λόγους που τον ώθησαν να κατέβει υποψήφιος Δήμαρχος Κύμης-Αλιβερίου ο Γιάννης Ελαιοτριβάρης βάζει τέλος, στα σενάρια εκείνων που εντέχνως όλο αυτό το διάστημα τον ήθελαν υποψήφιο με το ΣΥΡΙΖΑ (Πατήστε ΕΔΩ για περισσότερα) βάζοντας τέλος στην δημοτική του διαδρομή στους Αγίους Αναργύρους-Καματερού.

Τέλος η Τζένη Ξύδη Ζαλακούδη ανακοίνωσε με πικρία μέσω του fb την απόφασή της, να αποχωρήσει και εκείνη από τα δημοτικά δρώμενα αφήνοντας αιχμές εναντίον του δημάρχου.

Διαβάστε παρακάτω όλη την δημοσίευση της Τζένη Ξύδη Ζαλακούδη

"Φίλες και Φίλοι, Συνδημότισσες και Συνδημότες,
Να ξαναθυμηθώ ότι το 2002, πρώτη φορά υποψήφια με το συνδυασμό του τότε Δημάρχου μας, Νίκου Ταμπακίδη, εκλέχτηκα Δημοτική Σύμβουλος, με τη δική σας σημαντική ψήφο.
Το 2006, συνέχισα μαζί του, αναγνωρίζοντας το τεράστιο, καινοτόμο έργο του και την προσφορά του τόσο στο Δήμο μας, όσο και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση γενικότερα.
Το 2010, έχοντας πλέον αποχωρήσει ο Νίκος Ταμπακίδης, συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο του σημερινού Δημάρχου, του Νίκου Σαράντη, όπου και επανεκλέγομαι με τη στήριξή σας.
Ως νεοεκλεγείσα στην παράταξή του, μου εμπιστεύεται την αρμοδιότητα της Τεχνικής Υπηρεσίας του ενιαίου πλέον Δήμου Αγίων Αναργύρων-Καματερού με την ιδιότητα της Αντιδημάρχου. Παρότι οι σπουδές μου αφορούν στις Πολιτικές Επιστήμες (Πάντειο Πανεπιστήμιο), με την αμέριστη βοήθεια και την αφοσίωση των συνεργατών μου, επιτυγχάνουμε να υλοποιήσουμε μεγάλα έργα:


• Μελέτες για μεγάλες οδούς, όπως η Γεωργίου Παπανδρέου
• Περάτωση ποδηλατόδρομου / υπογειοποίησης Προαστιακού
• Πλατεία Πλαπούτα
• Πλατεία Ειρήνης
• Β Βρεφονηπιακός Σταθμός Αγίων Αναργύρων
• Προνοιακό Κέντρο στο Καματερό
• Πολιτιστικό Κέντρο Καματερού
• Βελτίωση παιδικών χαρών, συντήρηση αθλητικών και σχολικών χώρων, κατασκευή οδών, αποχετεύσεις κλπ.

Στις εκλογές του 2014, αναγνωρίζοντας το έργο μου και την όλη μου στάση, με επανεκλέγετε Δημοτική Σύμβουλο, έχοντας ήδη εμπειρία από πολλές θέσεις, όπως Δημαρχιακή, Εκτελεστική, Οικονομική Επιτροπή και Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, Αντιπρόεδρος Νομικού Προσώπου Βρεφονηπιακών σταθμών, Αντιπρόεδρος δευτεροβάθμιας σχολικής επιτροπής, μέλος Πολιτιστικού, Αθλητικού Οργανισμού και Δημοτικών Επιχειρήσεων.
Τον Απρίλιο του 2017, ανέλαβα την αρμοδιότητα και την ευθύνη των Βρεφονηπιακών Σταθμών και ΚΔΑΠ (Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης), ως άμισθη Σύμβουλος, προσφέροντας εθελοντισμό, που είναι για μένα στάση ζωής.
Ως γυναίκα, ως σύζυγος, ως μάνα, ως γιαγιά, έδωσα όλη μου την αγάπη, το μεράκι μου, τις γνώσεις μου, την εμπειρία μου και σ’αυτόν τον τομέα. Σε συνεργασία με όλο το προσωπικό των Σταθμών, όλων των ειδικοτήτων, προσφέραμε ποιότητα υπηρεσιών με εξαιρετικό ζήλο, δημιουργώντας στους γονείς και σε όλες τις οικογένειες σιγουριά, αισιοδοξία, ηρεμία, ασφάλεια και κάναμε τη ζωή των παιδιών ένα όμορφο ταξίδι.
Το έργο μεγάλο και οι δράσεις πολλές
• Μετεγκατάσταση του Β Παιδικού Σταθμού σε νέο ιδιόκτητο κτίριο.
• Συμμετοχή σε πρόγραμμα ίδρυσης νέου παιδικού τμήματος στον προαναφερόμενο σταθμό.
• Συμμετοχή σε πρόγραμμα ποιοτικής αναβάθμισης εξοπλισμού στον ίδιο σταθμό.
• Συμμετοχή σε πρόγραμμα επισκευής / συντήρησης ιδιόκτητων δημοτικών σταθμών.
• Έκδοση αδειών λειτουργίας σταθμών, σύμφωνα με το ΠΔ 99/17.
• Μελέτη πυροπροστασίας ιδιόκτητων σταθμών και έκδοση πιστοποιητικών.
• Σε συνεργασία με την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου, μέλη των ΚΑΠΗ μας επισκέφθηκαν τα φιλοξενούμενα παιδάκια και τους διηγήθηκαν παραμύθια (εν είδει κουκλοθέατρου), όπως και επίσκεψη / ενημέρωση διατροφολόγου / διαιτολόγου για τη διατροφή μέσω οπτικοακουστικών βοηθημάτων.
• Όλα τα παιδιά παρακολουθούνται από Παιδοψυχολόγο, Λογοθεραπευτή, Εργοθεραπευτή επί εβδομαδιαίας βάσεως, μέσα από συνεργασία με την UNESCO.
• Σε συνεργασία με το Σύλλογο ΒΗΜΑ και τις Ψυχολόγους του, γίνονται συναντήσεις με γονείς, προκειμένου να βοηθηθούν σε θέματα που απασχολούν την οικογένεια και την ανατροφή των παιδιών.
• Παρουσίαση παιδικού βιβλίου σε όλους τους σταθμούς από συντοπίτισσα συγγραφέα μέσα από δημιουργικό παιχνίδι.
• Όμορφες γιορτές με τη συμμετοχή των παιδιών κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, με κορύφωση την ετήσια θερινή γιορτή όλων των σταθμών μαζί.

Στόχος μου όλα αυτά τα χρόνια ήταν η αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους Δημότες κάθε ηλικίας, χωρίς διακρίσεις, προωθώντας ευρύτερες συνεργασίες, έτσι ώστε οι δημότες να απολαμβάνουν τα καλύτερα.
Ευχαριστώ ειλικρινά για την αγάπη τους , την προσφορά τους, τη στήριξή τους, τη βοήθειά τους και τη συνέπεια, τόσο τους Συνεργάτες μου στην Τεχνική Υπηρεσία, όσο και τους άξιους συνεργάτες μου στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς και στα ΚΔΑΠ. Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω επίσης όλους τους εργαζόμενους, όλων των Υπηρεσιών του Δήμου, που είχα την τύχη να συνεργαστώ, είτε είναι εν ενεργεία υπάλληλοι, είτε ήδη έχουν συνταξιοδοτηθεί.
Ποτέ δεν ξέχασα ότι ήμουν εργαζόμενη για 32 χρόνια, λίγο στον Ιδιωτικό Τομέα και πολύ περισσότερο στο Δημόσιο. Ελπίζω και εκείνοι να κρατήσουν μια όμορφη ανάμνηση από μένα.
Ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους και της δικής μου και των υπολοίπων δημοτικών παρατάξεων, που διαχρονικά στήριξαν το έργο μου.

Ευχαριστώ το Δήμαρχο για την εμπιστοσύνη του όλα αυτά τα χρόνια στο πρόσωπό μου.
Δυστυχώς όμως, πριν από λίγο καιρό, κάποιες σημαντικές συνθήκες για τα δικά μου δεδομένα άλλαξαν, όπως διαφορετική προσέγγιση σε αρχές και αξίες.
Λόγοι ευθιξίας, προσωπικής και αυτοδιοκητικής αξιοπρέπειας, μου επέβαλαν την 09/01/2019 να ενημερώσω το Δήμαρχο για την απόφασή μου να μην είμαι υποψήφια στις επικείμενες Δημοτικές Εκλογές με το συνδυασμό του και ότι θα αποχωρήσω από τη θέση διοίκησης που κατείχα, όπως η δική μου ηθική επιβάλλει.
Τον ευχαριστώ για την αναγνώριση της τιμιότητάς μου.
Ομολογώ ότι αποχωρώ με κάποιες πικρίες, τις οποίες ο χρόνος σίγουρα θα γιατρέψει.
Αυτό όμως που είναι δεδομένο, είναι η αγάπη, το ενδιαφέρον, η σκέψη, το μεράκι μου γι’αυτόν τον τόπο και τους ανθρώπους του. Θα είμαι πάντα εδώ για να προσπαθώ, να αναγνωρίζω, να επικροτώ και να εκθειάζω τα έργα ανάπτυξης.

Απεύχομαι να χρειαστεί να εγκαλέσω και να καταγγείλω απραξία και έλλειψη ενδιαφέροντος γι’αυτόν τον τόπο.
Εύχομαι σε όλους μας Καλό Αγώνα, με ήθος, αξιοπρέπεια και συνέπεια".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου