Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Προσφορά Αγάπης από παιδιά για παιδιά.

Η μαμά του Κωνσταντίνου έγραψε στο blog της(mamareggina.gr)  για τις δράσεις του σχολείου μας.

(2ο νηπιαγωγείο Αγίων Αναργύρων)

Την ευχαριστούμε θερμά και το αναρτούμε και στο δικό μας blog.

Πριν περίπου τέσσερα χρόνια βρεθήκαμε στο παίδων ήταν μέρες Χριστουγέννων.
Κρατούσα στην αγκαλιά μου τον γιο μου περιμένοντας τον γιατρό. Ήμουν κουρασμένη, αγχωμένη. Το βλέμμα μου κενό, κοιτούσα τις ζωγραφιές στους τοίχους του νοσοκομείου.
Μέσα μου παρακαλούσα να έχει ο Θεός καλά όλα τα παιδιά αυτού του κόσμου.
Κάποια στιγμή στον άδειο διάδρομο άκουσα ομιλίες μπροστά μου εμφανίστηκαν τρεις νεαροί.
Δυο κορίτσια και ένα αγόρι κάπου κοντά στην ηλικία των είκοσι.
Κρατούσαν μεγάλες σακούλες από κατάστημα παιχνιδιών, και ζήτησαν απο μία νοσοκόμα να δουν την προϊσταμένη.
Λίγα λεπτά αργότερα άκουσα την νοσοκόμα να λέει σε κάποιον...

άλλον τα εξής
«Ήρθαν τα παιδιά που είχαν μιλήσει μιλήσει μαζί σας, για τα παιδιά που είναι στον τάδε όροφο, ναι ναι αυτά που δεν έχουν οικογένεια. Ναι έφεραν δώρα,  εννέα δεν είναι τα παιδιά;
Ελάτε ακολουθήστε με «είπε στους νεαρούς και χάθηκαν στον άδειο διάδρομο.
Μου φάνηκε τόσο παράξενο που κάποιοι άγνωστοι τόσο νεαρής ηλικίας πήραν τηλέφωνο στο παίδων έμαθαν αν υπάρχουν παιδιά χωρίς οικογένεια, έμαθαν ηλικία φύλλο πήγαν ψώνισαν δώρα και ήρθαν να σκορπίσουν χαμόγελα!
Προσφορά τιμή,παροχή,δωρεά…
Ήταν φοβερό αυτό που έκαναν! Με μια απλή κίνηση πόση αγάπη έδωσαν!
Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ.

Αναρωτιέμαι τι έχω προσφέρει εγώ σαν άτομο προς άλλους;
Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με αυτό. Αμέλεια; δεν ξέρω.
Μετά θυμήθηκα πως είμαι αιμοδότης..
Με μόλις δέκα λεπτά από τον χρόνο μου όλο και κάποιον έχω βοηθήσει.
Έστω  και με αυτόν τον τρόπο προσφέρω κάτι πολύτιμο για συνανθρώπους μας.
Πριν δυο χρόνια αποφάσισα να γίνω δότης μυελού των οστών. Αλλά ΔΥΣΤΥΧΏΣ κόπηκα λόγω αντενδείξεων.
Στο παιδί μου θα ήθελα πολύ να μάθω να προσφέρει, αλλά μιλώντας του γι αυτό χωρίς να το κάνουμε πράξη το θεωρώ άσκοπο σχεδόν.
Άλλωστε τα παιδιά μας μιμούνται κυρίως.

Στο νηπιαγωγείο του γιου μου φέτος τα Χριστούγεννα μια προσφορά Αγάπης συνεχίζεται.
Ξεκίνησε πέρυσι με κοινωνική δράση για το περιβάλλον και την αειφορία .
Φέτος με την βοήθεια των παιδιών η προσπάθεια θα συνεχιστεί στηρίζοντας την δράση των εθελοντών που οργανώνουν εκπαιδευτικά προγράμματα και δραστηριότητες για τα παιδιά με νεοπλασματικές ασθένειες, που νοσηλεύονται στο νοσοκομείο παίδων Αγιάς Σοφίας.
Οι εθελοντές έχουν ανάγκη από υλικά για κατασκευές, παιχνίδια και άλλα είδη προκειμένου να δημιουργήσουν όσο το δυνατό καλύτερο κλίμα στα παιδιά που νοσηλεύονται.
Παρέχουν ένα σπουδαίο έργο και η βοήθεια μας είναι σημαντική.
Παράλληλα θέλουμε να διαδώσουν το μήνυμα προσφοράς αίματος και δότη μυελού των οστών. Ως το καλύτερο δώρο για τις γιορτές των Χριστουγέννων.
Ο παιδικός καρκίνος μας αφορά όλους και περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.
Η προσφορά αυτή έχει μεγαλύτερη ακόμα αξία γιατί γίνεται από παιδιά για παιδιά.
Μέσω της λαχειοφόρου αγοράς στόχος είναι να συγκεντρωθούν χρήματα για να δοθούν στους εθελοντές που συνεργάζονται με τοkarkinaki.gr  για να γίνει το έργο τους πιο εύκολο.
Επίσης στην λαχειοφόρο χρειάζονται χορηγοί.
Μου είναι πολύ εύκολο να βρω πολλούς χορηγούς, και να πουλήσω τα λαχειοφόρα όμως η ουσία δεν είναι εκεί.
Η ουσία είναι να δώσω στον γιο μου να καταλάβει όλα τα βήματα.
Εξήγησα τι σημαίνει εθελοντισμός, ποιος είναι ο λόγος που το κάνουμε. Και πώς ζητάμε την βοήθεια από τους συνανθρώπους μας. Κάτι που φυσικά γνώριζε απο το σχολείο μιας και μαζί με τους νηπιαγωγούς αποφάσισαν να κάνουν.
Ντυθήκαμε, πήραμε τους λαχνούς και πήγαμε στα μαγαζιά, κυρίως για να βρούμε δωρεές και κατ επέκταση να πουλήσει τα λαχεία με σκοπό να μαζέψει χρήματα για χαρίσουμε χαμόγελα, ελπίδα στα παιδιά που το έχουν ανάγκη.
Έκανα την εισαγωγή και την σκυτάλη πήρε ο γιος μου.
-θα πάρεις λαχείο; Ένα λαχείο ένα ευρώ. Για να δώσουμε χαρά σε παιδιά που είναι άρρωστα.
Δεν ξέρω αν κατανόησε πλήρως όμως προσπάθησα να του δείξω όλη την διαδικασία.
Εκείνος μπροστά εγώ πίσω.
Στο σημείο αυτό θέλω να ευχαριστήσω απο καρδιάς όλους όσους πρόσφεραν είτε δώρα είτε χρήματα για τον σκοπό αυτό. Κυρίως γιατί έδωσαν σε ένα παιδί την ευκαιρία να εξηγήσει ποιος είναι ο λόγος.
Το έργο θα  τελειοποιηθεί με την λήξη του. Οι νηπιαγωγοί κάνουν εξαιρετική δουλειά, και είμαι σίγουρη πώς τα παιδιά θα προσφέρουν πολύ χαρά σε παιδιά με νεοπλασματικές ασθένειες.
Τα παιδιά αυτό μπορούν να προσφέρουν με ένα δικό τους τρόπο. Εμείς οι μεγάλοι μπορούμε να προσφέρουμε αίμα μέσω της αιμοδοσίας, και να γίνουμε δότες μυελού των οστών. Λίγο απο τον χρόνο μας προσφέρει πολλά στις ζωές των παιδιών που υποφέρουν απο νεοπλασματικες ασθένειες. Μας αφορά όλους.
Σαφώς όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να επικοινωνήσει με το karkinaki.gr και να προσφέρει υλικά, βιβλία παιχνίδια.

Καλές γιορτές και με μία ευχή το νέο έτος να φέρει υγεία χαρά αγάπη και Ειρήνη σε τούτο τον κόσμο. Και μια δυνατή ευχή, όλα τα παιδιά να πάνε στα σπίτια τους φέτος, και να ναι υγιή!
Καλά Χριστούγεννα
Μαμά Ρεγγίνα

Τις ζωγραφιές τις ζωγράφισαν κάποια απο τα παιδιά απο την τάξη του γιού μου!

 http://blogs.sch.gr/2nipaganarg/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου